DBID: 3805
Systémové číslo: P22V00000271 Evidenční číslo zadavatele: VZ 38.22
Datum zahájení:
21.04.2022
Nabídku podat do:
03.05.2022 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 38.22 Výměna stoupacího potrubí vody v BD P. Lumumby 10, 12, Ostrava-Zábřeh, vč. výměny zařizovacích předmětů v bytech
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Výměna stoupacího potrubí vody v BD P. Lumumby“ spočívající ve výměně stoupacího potrubí dle projektové dokumentace zpracované Ing. Petrem Frašem, IČO: 03142060, v 10/2021, pod zakázkovým číslem 03/10/2021
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy. Veškeré uvedené práce budou probíhat za plného provozu obsazených bytů, kdy výměna stoupacího potrubí bude trvat max. 2 kalendářní dny/1stoupačka a ostatní práce v bytě budou trvat max. 5 kalendářních dnů/1 byt. Po dokončení denních prací bude v bytech zprovozněno WC a dodávka vody tak, aby nájemníci mohli byt užívat.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 681 271 Kč bez DPH
Místo plnění
Ostrava-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Lhůta realizace díla v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 60 kalendářních dnů)
kalednářní dny
12 %
nenastaveno
3.
Počet zaměstnanců vlastních nebo poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci)
Stav: Plnění smlouvy ukončeno 28.12.2022
Z celkové ceny díla bez DPH byla uplatněna pozastávka ve výši 5% v souladu s čl. IV, odst. 12, Smlouvy o dílo č. S/0476/2022/OBH ze dne 2.6.2022 a dodatku č. S/0476/2022/OBH/1 ze dne 8.11.2022 a to ve výši 56 504,43 Kč z důvodu záruční doby. Práce byly provedeny v požadovaném rozsahu, kvalitě a termíny byly dodrženy.