Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení VZ 108.19 „Dodávka kancelářského nábytku v roce 2020-2021“
Odesílatel Radomíra Marenczoková
Organizace odesílatele Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih [IČO: 00845451]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 09.12.2019 16:26:34
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Dobrý den,
tímto uveřejňujeme Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1, včetně související přílohy (viz „VZ 108.19_NOVÁ Priloha_1_Výzvy_Seznam položek Položky nábytku s jednotkovými cenami“) k předmětné veřejné zakázce na dodávky VZ 108.19 „Dodávka kancelářského nábytku v roce 2020-2021“.
Zároveň vás upozorňujeme, že zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek
do 30. 12. 2019 do 10:00 hodin.
oddělení veřejných zakázek


Přílohy
- VZ_108.19_Vysvetleni_ZD_c.1_dotaz_c.1_a_c.2_.pdf (665.65 KB)
- „VZ 108.19_NOVÁ Priloha_1_Výzvy_Seznam položek_Položky nábytku s jednotkovými cenami“.xlsx (20.12 KB)