Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení VZ 23.20 „Oprava podlahy v jídelně ZŠ MUDr. E. Lukášové, Ostrava - Hrabůvka”
Odesílatel Radomíra Marenczoková
Organizace odesílatele Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih [IČO: 00845451]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 11.05.2020 15:39:56
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Dobrý den,
tímto uveřejňujeme Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1, včetně související přílohy (viz "19102b - Oprava podlahy v jídelně_OPRAVA.xlsx) k předmětné veřejné zakázce na stavení práce VZ 23.20 „Oprava podlahy v jídelně ZŠ MUDr. E. Lukášové, Ostrava - Hrabůvka”

Zároveň vás upozorňujeme, že zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek
do 26. 5. 2020 do 10:00 hodin.
oddělení veřejných zakázek


Přílohy
- VZ_23_20_Vysvetleni_ZD_c1.pdf (850.95 KB)
- vz 23.20 příloha Vysvětlení ZD č. 1 - 19102b_-_Oprava_podlahy_v_jidelne__OPRAVA-1.xlsx (101.99 KB)