Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení VZ 23.20 „Oprava podlahy v jídelně ZŠ MUDr. E. Lukášové, Ostrava - Hrabůvka”
Odesílatel Radomíra Marenczoková
Organizace odesílatele Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih [IČO: 00845451]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.05.2020 15:06:13
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 2

Dobrý den,
tímto uveřejňujeme Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2, včetně související přílohy
(viz 19102b - Oprava podlahy v jídelně_OPRAVA-2.xlsx) k předmětné veřejné zakázce na stavení práce VZ 23.20 „Oprava podlahy v jídelně ZŠ MUDr. E. Lukášové, Ostrava - Hrabůvka”

Zároveň vás upozorňujeme, že zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek
do 28 5. 2020 do 10:00 hodin.

S pozdravem
oddělení veřejných zakázek


Přílohy
- VZ_23_20_Vysvetleni_ZD_c2.pdf (602.26 KB)
- vz 23.20 příloha Vysvětlení ZD č. 2_19102b_Oprava_podlahy_v_jidelne_OPRAVA-2.xlsx (101.62 KB)