Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení VZ 118.17 "Dodávka kancelářských potřeb pro Úřad městského obvodu Ostrava-Jih v roce 2018"
Odesílatel Radomíra Marenczoková
Organizace odesílatele Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih [IČO: 00845451]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 01.12.2017 10:19:02
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážený dodavateli,
přílohou Vám zasíláme Vysvětlení ZD č. 3, vč. související přílohy k předmětné veřejné zakázce VZ 118.17.


Přílohy
- prilohaVysvětl_ZD_3__vz 118.17_Nový stav_Priloha_1_Výzvy_k podání nabídek a Rámcové kupní smlouvy.xlsx (28,74 KiB)
- vz 118 17 _Vysvětlení ZD č 3.docx (71,22 KiB)