Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: VZ 118.17 "Dodávka kancelářských potřeb pro Úřad městského obvodu Ostrava-Jih v roce 2018"

Informace o dokumentu

Název: Příloha k Vysvětlení ZD č.3
Číslo jednací ve SpSl JIH/098550/17/OVZ/Mar
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Popis:

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel prilohaVysvětl_ZD_3__vz 118.17_Nový stav_Priloha_1_Výzvy_k podání nabídek a Rámcové kupní smlouvy.xlsx
Velikost: 28,74 KiB
Aktuální verze souboru: 01.12.2017 10:16:49
Otisk MD5: 2f796044c6774ec3740db419a355326f
Otisk SHA256: 794bb9f8c23889100b039b62294511f8675a80849210f260fbab6a1f304a4b33

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 01.12.2017 10:16:49 Příloha k Vysvětlení ZD č.3 zadávací dokumentace nedostupný 28,74 KiB