Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: VZ 118.17 "Dodávka kancelářských potřeb pro Úřad městského obvodu Ostrava-Jih v roce 2018"

Informace o dokumentu

Název: Vysvětlení ZD č.4
Číslo jednací ve SpSl JIH/099449/17/OVZ/Mar
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Popis: Vysvětlení ZD č. 4 obsahuje novou přílohu - „VZ 118.17_Nová_Příloha č._1_Výzvy_k podání nabídek a Rámcové kupní smlouvy“, tato nová příloha je nedílnou součástí rámcové kupní smlouvy.

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument PDF vz_118_17__Vysvetleni_ZD_c_4.pdf
Velikost: 681,56 KiB
Aktuální verze souboru: 05.12.2017 08:02:46
Otisk MD5: 67ff2091cbe62abb904aaefe73bc4cad
Otisk SHA256: 5de7c88ab8e0186c0cbe8cf090f706164f30f1b04e0b22785886e16fe35fad2d

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 05.12.2017 08:02:46 Vysvětlení ZD č.4 Vysvětlení ZD č. 4 obsahuje novou přílohu - „VZ 118.17_Nová_Příloha č._1_Výzvy_k podání nabídek a Rámcové kupní smlouvy“, tato nová příloha je nedílnou součástí rámcové kupní smlouvy. zadávací dokumentace nedostupný 681,56 KiB