Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce - změna lhůty pro podání nabídek dle vysvětlení ZD č. 1
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 23.20 „Oprava podlahy v jídelně ZŠ MUDr. E. Lukášové, Ostrava - Hrabůvka”
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Oprava podlahy v jídelně ZŠ MUDr. E. Lukášové, Ostrava - Hrabůvka ”, která řeší opravu podlahy v jídelně v budově školní jídelny a družiny ZŠ MUDr. E. Lukášové, včetně zjištění a odstranění příčiny jejího porušení, tj. průsaku vody. Budou odstraněny všechny vrstvy této podlahy na terénu i s odkopem původního násypu až po rostlý terén, který bude následně nahrazen štěrkovým po vrstvách hutněným násypem, provede se nová podkladní železobetonová deska a na té pak nová skladba podlahy s nášlapnou vrstvou z podlahové krytiny na bázi polyvinylchloridu podle projektové dokumentace. Projektová dokumentace byla zpracovaná společností ArchiBIM studio s.r.o., IČO: 05489491 v 04/2019 pod názvem „Oprava podlahy v jídelně a kuchyni ZŠ MUDr. Lukášové 29“ také pro opravu podlahy v kuchyni, která není předmětem této veřejné zakázky a nebude realizována. Předmětem plnění je pouze oprava podlahy jídelny zpracovaná v uvedené projektové dokumentaci.

Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Zadavatel upozorňuje, že práce musí být provedeny v uvedeném termínu mimo školní rok.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: (https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kontakt: Ing. Radomíra Marenczoková, DiS.
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 330
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 26.05.2020 10:00
Datum zahájení: 30.04.2020 13:43
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: