Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce - změna lhůty pro podání nabídek v návaznosti na Vysvětlení ZD č. 1
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 14.21 Oprava školní kuchyně vč. pořízení vybavení MŠ P. Lumumby 14
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo a kupní smlouvy s jedním dodavatelem na realizaci akce kompletní opravy školní kuchyně MŠ P. Lumumby 14, v rozsahu nutných stavebních prací a vč. pořízení gastrovybavení (zařízení velkokuchyní) dle platných hygienických norem,v rozsahu projektové dokumentace zpracované společností Made 4 BIM s.r.o., IČO: 06923321 v 06/2020.Realizace spočívá v provedení stavebních úprav pro dodání a instalaci nového gastrovybavení. Stavební práce zahrnují provedení nové zateplené podlahy s dlažbou, nové obklady, novou elektroinstalaci vč. osvětlení, novou vzduchotechniku. Dále výmalbu, výměnu radiátorů, dveří, napojení nových zařizovacích předmětů a zařízení technologie kuchyně na rozvody splaškové kanalizace, rozvody studené vody, teplé vody, cirkulace teplé vody a vnitřní plynovod.
Pořízení, dodávka a montáž nového gastrovybavení (zařízení velkokuchyní) bude probíhat v součinnosti a v návaznosti na prováděné stavební úpravy. Součástí dodávky gastrotechnologie je doprava, montáž, komplexní vyzkoušení a uvedení do provozu.
V rámci inovativního řešení bude při gastrovybavení školní kuchyně použita moderní technologie, která umožňuje moderní a zdravější přípravu stravy klasické kuchyně či kuchyně odlehčeného typu.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Kontakt: Ing. Radomíra Marenczoková, DiS.
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 330
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 19.04.2021 10:00
Datum zahájení: 19.03.2021 08:46
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: