obsah
|
zápatí
Ostrava-Jih
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
VZ 21.22 Oprava plotu MŠ Volgogradská 4 a úprava objektu MŠ
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty pro podání nabídek dle vysvětlení ZD č.1
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty pro podání nabídek dle vysvětlení ZD č.1
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
VZ 21.22 Oprava plotu MŠ Volgogradská 4 a úprava objektu MŠ
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Oprava plotu MŠ Volgogradská 4 a úprava objektu MŠ“ spočívající v opravě stávajícího oplocení kolem Mateřské školy ul. Volgogradská 2613/4 v Ostravě-Zábřehu (na pozemku parc. č. 783/10 k.ú. Zábřeh nad Odrou) a demolici sklepního prostoru přilehlého k budově mateřské školy) na pozemku parc. č. st. 2890 (zastavěná plocha a nádvoří) a parc. č. 783/10 (ostatní plocha a nádvoří) v k.ú. Zábřeh nad Odrou.
Práce budou provedeny dle projektových dokumentací viz. přiložená výzva.
Místo plnění:
Ostrava-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kontakt:
Mgr. Markéta Grünspanová
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 452
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
14.03.2022 10:00
Datum zahájení:
17.02.2022 14:16
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ostrava-Jih
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software