Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce změna lhůty pro podání nabídek v návaznosti na Změnu ZD č.1
Číslo jednací ve SpSl JIH/111115/22/OVZ/Mar
ID ve SpSl ov71ezF220003203



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 81.22 „Výměna výtahu ve školní jídelně při ZŠ Šeříková 33 v Ostravě -Výškovicích“
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo s jedním dodavatelem na realizaci díla ve dvou etapách. I etapa zpracování projektové dokumentace, II etapa realizace výměny 1 ks jídelního výtahu, vč. souvisejících prací jako je demontáž původního výtahu, vč. veškeré technologie spojené se stávajícím výtahem, a to jak v šachtě, tak ve strojovně a nahrazení novým výtahem ve stávající výtahové šachtě, výměna šachetních dveří, oprava omítek a výmalba výtahové šachty a strojovny, v rozsahu podrobné specifikace výtahu.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Kontakt: Ing. Radomíra Marenczoková, DiS.
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 330
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 02.01.2023 10:00
Datum zahájení: 04.11.2022 09:10
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: