obsah
|
zápatí
Ostrava-Jih
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
VZ 07.23 MŠ P. Lumumby 14, Ostrava-Zábřeh – oprava oplocení vč. vybavení zahrady herními prvky
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
VZ 07.23 MŠ P. Lumumby 14, Ostrava-Zábřeh – oprava oplocení vč. vybavení zahrady herními prvky
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „MŠ P. Lumumby 14, Ostrava-Zábřeh – oprava oplocení vč. vybavení zahrady herními prvky“, spočívající v opravě areálového oplocení mateřské školy a dodávce vč. montáže herních prvků a mobiliáře zahrady mateřské školy. Dále budou provedeny dopadové plochy k herním prvkům. Herní prvky musí splňovat normy ČSN EN 1176 a ČSN EN 1177, vše dle projektové dokumentace zpracované firmou MARK VALA s.r.o., IČO: 07214481 v 05/2021.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kontakt:
Mgr. Markéta Grünspanová
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 452
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
16.02.2023 10:00
Datum zahájení:
26.01.2023 12:52
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Ostrava-Jih
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software