Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Prodložení lhůty pro podání nabídek - 11. 4. 2018, 10:00 hod.
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 24.18 Tonery originál 2018
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou průběžné dodávky originálních, nepoužitých, tonerů a inkoustových náplní do tiskových zařízení, odběr prázdných kazet k renovaci nebo ekologické likvidaci.
Plnění předmětu veřejné zakázky bude poskytováno na základě výzvy k dílčímu plnění v pracovní dny od 8.00 hodin do 14.00 hodin (v pondělí a středy do 17.00 hodin) dle podmínek stanovených v rámcové kupní smlouvě - Příloha č. 3 zadávací dokumentace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kontakt: Bc. Kateřina Gemrotová
oddělení veřejných zakázek
tel.: +420 599 430 395
e-mail: zakazky@ovajih.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 11.04.2018 10:00
Datum zahájení: 16.03.2018 09:26
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: