Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Prodložení lhůty pro podání nabídek - 11. 4. 2018, 11:00 hod.
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 25.18 Dodávka stolních počítačů 2018
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem zadávacího řízení je dodávka nových stolních počítačů shodného typu a shodných parametrů (jeden výrobce, identické kusy) pro každé provedení Miditower v počtu 2 ks a pro každé provedení All In One v co největším počtu nabídnutých kusů. Celková nabídková cena ovšem nesmí překročit částku 1 000 000,00 Kč bez DPH.
Záruka bude poskytována minimálně 3 roky v místě plnění.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kontakt: Bc. Kateřina Gemrotová
oddělení veřejných zakázek
tel.: +420 599 430 395
e-mail: zakazky@ovajih.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 11.04.2018 11:00
Datum zahájení: 16.03.2018 09:31
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: