obsah
|
zápatí
Ostrava-Jih
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Oprava sociálního zařízení v budově B, MŠ Mjr. Nováka 1401/30, Ostrava – Hrabůvka
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Oprava sociálního zařízení v budově B, MŠ Mjr. Nováka 1401/30, Ostrava – Hrabůvka
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby “Oprava sociálního zařízení v budově B, MŠ Mjr. Nováka 1401/30, Ostrava – Hrabůvka“ včetně nových rozvodů vody, kanalizace a zařizovacích předmětů.
Projektová dokumentace byla zpracovaná Vlastou Vargovou, wamp in s.r.o., IČ 253 58 928 v 12/2016 pod zakázkovým číslem XLVIII/2016.
Realizace stavby bude probíhat v období letních prázdnin, v měsíci kdy je školka využívána a je potřeba vzít na tuto skutečnost zřetel. Součástí realizace díla je zajištění stavby proti krádeži a vstupu cizích osob.
Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Kontakt:
Ing. Radomíra Marenczoková, DiS.
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 330
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
13.06.2017 10:00
Datum zahájení:
26.05.2017 14:10
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Ostrava-Jih
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software