Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty pro podání nabídek dle Vysvětlení ZD č. 1
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 10.25 Zpracování projektové dokumentace „Rekonstrukce ul. U Lesa“
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování PD pro vydání povolení stavebního záměru (DPZ) a pro provádění stavby (DPS), vč. inženýrské činnosti na kompletní rekonstrukci místní komunikace III. třídy ulice U Lesa v Ostravě – Hrabůvce o délce cca 850 m. Jedná se o dvoupruhovou směrově nedělenou komunikaci s oboustranným chodníkem. V roce 2021 byla zpracována studie Ostravskými komunikacemi, a.s.
Součástí zadání je řešení veřejného osvětlení v zájmové oblasti, požadavek na HG průzkum, včetně řešení odvodnění zájmové oblasti, součástí inženýrské činnosti bude i získání souhlasů se stavbou, kácení, zapojení principů tzv. modrozelené infrastruktury.
Místo plnění: Ostrava-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Kontakt: Bc. Renáta Rárová
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 355
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 10.03.2025 10:00
Datum zahájení: 14.02.2025 09:53
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: