obsah
|
zápatí
Ostrava-Jih
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
VZ 84.17 Zpracování projektové dokumentace na "Rekonstrukci ul. Dr. Lukášové, Ostrava-Hrabůvka"
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
VZ 84.17 Zpracování projektové dokumentace na "Rekonstrukci ul. Dr. Lukášové, Ostrava-Hrabůvka"
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace na vydání stavebního povolení a realizaci na akci „Rekonstrukci ul. Dr. Lukášové, Ostrava-Hrabůvka“.
Záměrem tohoto projektu je rekonstrukce ulice Dr. Lukášové v celkové délce cca 275 m, a to od ul. Provaznická po parkoviště před poliklinikou v Ostravě-Hrabůvce. Tato rekonstrukce by měla proběhnout až po realizaci cyklostezky „Cyklotrasa P – průchodnost Starobní, Provaznická, Dr. Martínka“ a stavby „Náměstí Ostrava-Jih, veřejný prostor Hrabůvka“, zpracovávaná dokumentace musí být s těmito v souladu.
Cílem rekonstrukce je celková rekonstrukce vozovky místní komunikace a stávajícího parkoviště (odstavných ploch) v nezbytné míře odvodnění (realizace nových uličních vpustí a napojení do kanalizace v místě stávajících přípojek).
Rozsah oprav vozovky stanovit na základě diagnostického průzkumu.
Projektová dokumentace bude zpracována samostatně pro vydání stavebního povolení a samostatně pro realizaci stavby.
CPV kód: 71222000-0
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Zadávací dokumentace)
Kontakt:
Bc. Renáta Rárová
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 355
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
25.09.2017 13:00
Datum zahájení:
28.07.2017 08:42
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Ostrava-Jih
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software