Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář: Úprava lhůty pro podání nabídek dle uveřejněné výzvy
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 18.2018 "Sanace statických poruch objektu Hulvácká 1, Ostrava-Zábřeh"
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem díla je zajištění záležitostí příkazce tím, že bude vykonávat odborně a podle pokynů příkazce, v rozsahu stanoveném Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP”) inženýrsko-investorskou činnost a stavebně-technický dozor investora při realizaci výše uvedené stavby

Kategorie 1: Pozemní stavby

Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu plnění této veřejné zakázky.
Projektová dokumentace u výše uvedené stavby je dostupná na profilu zadavatele, viz
VZ 53.18 https://zakazky.ovajih.cz/contract_display_652.html
Předpokládaná doba realizace stavby: 49 kalendářních dnů.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Kontakt: Ing. Radomíra Marenczoková, DiS.
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 330
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: zakázka v DNS zahájená výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 26.07.2018 13:00
Datum zahájení: 12.07.2018 13:30
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: