Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení termínu pro podání nabídek dle Vysvětlení ZD č. 1 z 27. 9. 2018
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 72.18 Zajištění úklidu ve společných prostorách bytových domů v majetku SMO, svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy s jedním zhotovitelem u jednotlivé dílčí části této veřejné zakázky spočívající v provádění pravidelného úklidu a mimořádného úklidu ve společných prostorách bytových domů v rozsahu dle přílohy č. 1 návrhu smlouvy, a to na dobu neurčitou. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Předmět veřejné zakázky je v souladu se zněním § 35 v návaznosti na ust. § 101 zákona rozdělen na 10 dílčích (samostatných) částí uvedených v příloze č. 1 návrhu smlouvy. Účastník může podat nabídku pro všechny části této nabídky nebo pouze pro jím vybrané části samostatně.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Kontakt: Bc. Renáta Rárová
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 355
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 01.11.2018 10:00
Datum zahájení: 21.09.2018 07:33
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: