Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 68.17 „Oprava spojovacího krčku mezi plaveckou učebnou a ZŠ, včetně bezbariérového řešení, ZŠ A. Kučery 1276/20, Ostrava - Hrabůvka"
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Oprava spojovacího krčku mezi plaveckou učebnou a ZŠ, včetně bezbariérového řešení, ZŠ A. Kučery 1276/20, Ostrava - Hrabůvka" spočívající v provedení opravy spojovacího krčku mezi ZŠ a plaveckou učebnou, včetně zajištění bezbariérového přístupu dle projektové dokumentace zpracované Ing. Janou Markovou, JM YARD service, s.r.o., IČ: 28633202 v 05/2017 pod zakázkovým číslem 3/2017. Realizace bude probíhat v období letních prázdnin, v měsíci, kdy je škola využívána je potřeba vzít na tuto skutečnost zřetel. Součástí realizace je zajištění stavby proti krádeži a vstupu cizích osob.
Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele, viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace.
Kontakt: Ing. Radomíra Marenczoková, DiS.
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 330
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 29.06.2017 10:00
Datum zahájení: 16.06.2017 11:42
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: