Veřejná zakázka: VZ 131.18 Zpracování projektové dokumentace „Oprava podlahy v jídelně a kuchyni ZŠ MUDr. Lukášové 29“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1096
Systémové číslo: P18V00000658
Evidenční číslo zadavatele: VZ 131.18
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-035260
Datum zahájení: 12.10.2018
Nabídku podat do: 22.11.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 131.18 Zpracování projektové dokumentace „Oprava podlahy v jídelně a kuchyni ZŠ MUDr. Lukášové 29“
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace (stupeň DPS) na „Oprava podlahy v jídelně a kuchyni ZŠ MUDr. Lukášové 29“. Jedná se o opravu podlahy v jídelně a v prostorách kuchyně. V jídelně dochází k deformaci podlahy z důvodu špatného podloží, je zde nutné provést sondy podloží, zda se zde nenachází materiály působící objemové změny. V prostorách kuchyně dochází k prosakování vlhkosti do prostor skladů v 1PP. Jedná se zřejmě o špatnou hydroizolaci ve vlhkém prostoru.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 206 611 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 131.18 Zadávací dokumentace Dokument PDF vz131_18_Zadavaci_dokumentace. pdf 952.54 KB
VZ 131.18 Příloha č. 1 Krycí list nabídky Dokument MS Excel VZ_131_18_Priloha1 Kryci list nabidky NVZ sluzby.xlsx 14.89 KB
VZ 131.18 Příloha č. 2 Vzor závazného návrhu smlouvy o dílo Dokument PDF vz131_18 Priloha2 Vzor zavazneho navrhu smlouvy o dilo.pdf 686.20 KB
VZ 131.18 Příloha č. 3 Čestné prohlášení Dokument MS Word VZ_131_18_Cestne prohlaseni.docx 30.04 KB
VZ 131.18 Příloha č. 4 Situace Dokument PDF VZ_131_18_Priloha4_situace.pdf 132.60 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková cena v Kč bez DPH (průzkumné práce, projektová dokumentace a inženýrská činnost) Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 80 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech od účinnosti smlouvy (průzkumné práce, inženýrská činnost, zpracování PD pro realizaci, doba vyhrazená pro předání a převzetí díla) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % nenastaveno detail kritéria
3. Hodinová sazba za výkon autorského dozoru v Kč bez DPH (viz čl. IV. odst. 7. závazného vzoru návrhu smlouvy) min. částka 300,00 Kč bez DPH/hod. Kč bez DPH/hod. nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % 300/- detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
VZ 131.18 Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF vz131_18_217_Pisemna_zprava_za davatele.pdf 754.37 KB
Smlouva, její změny a dodatky
VZ 131.18 Smlouva o dílo agend.č. S/1292/2018/OSR s ArchiBIM studio s.r.o. ze dne 16.01.2019 Dokument PDF S_1292_2018_OSR.pdf 314.90 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
VZ 131.18 Informace o splnění veřejné zakázky Dokument PDF vz131_18_Informace_splneni_VZ_ 2019.pdf 750.70 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 07.05.2019 ---
Oznámení o zahájení zadávacího řízení F02 uveřejněný 15.10.2018 15.10.2018
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 25.01.2019 25.01.2019

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00001096

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
ArchiBIM studio s.r.o. 05489491 Česká republika 183 500,00 222 035,00 Ne
Ing. Václav Šimek 01944568 Česká republika 350 000,00 350 000,00 Ne
Peter Mark s.r.o. 07214481 Česká republika 230 000,00 278 300,00 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 16.01.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
ArchiBIM studio s.r.o. 05489491 Česká republika 183 500,00 222 035,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 06.05.2019
PD byla provedena v termínu.
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2019 183 500,00 222 035,00