Veřejná zakázka: VZ 120.18 Provádění revizí a kontrol (revizí hromosvodů, kontrol a oprav hasicích přístrojů a hydrantů a revizí elektroinstalace) v bytových domech a nebytových objektech ve vlastnictví SMO, městského obvodu Ostrava-Jih

Informace o veřejné zakázce

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 120.18 Výzva k podání nabídek Dokument PDF vz120_18_Vyzva_k_podani_nabide k.pdf 1.18 MB
VZ 120.18 Příloha č. 1 Krycí list nabídky Dokument MS Excel vz120.18Priloha1 Kryci list nabidky.xlsx 15.59 KB
VZ 120.18 Příloha č. 2 výzvy a současně příloha č. 3 smlouvy Dokument MS Word vz120.18 Priloha2 Seznam poddodavatelu.doc 55.50 KB
VZ 120.18 Příloha č. 3 Vzor závazného návrhu rámcové smlouvy, vč. přílohy č. 4 Ceník pracovních úkonů a současně přílohy č. 1 smlouvy k dílčí části 1a Provádění revizí hromosvodů v bytových domech Dokument PDF vz120_18 Priloha3 Vzor zavazneho navrhu ramcove smlouvy 1 dilci cast revize hromosvodu v BD.pdf 1.03 MB
VZ 120.18 Příloha č. 3 Vzor závazného návrhu rámcové smlouvy, vč. přílohy č. 4 Ceník pracovních úkonů a současně přílohy č. 1 smlouvy k dílčí části 1b Provádění revizí hromosvodů v nebytových objektech Dokument PDF vz120_18 Priloha3 Vzor zavazneho navrhu ramcove smlouvy 1 dilci cast revize hromosvodu v nebyt obj.pdf 784.63 KB
VZ 120.18 Příloha č. 3 Vzor závazného návrhu rámcové smlouvy, vč. přílohy č. 4 Ceník pracovních úkonů a současně přílohy č. 1 smlouvy k dílčí části 2a Provádění pravidelných kontrol a oprav hasicích přístrojů a hydrantů v bytových domech Dokument PDF vz120_18 Priloha3 Vzor zavazneho navrhu ramcove smlouvy 2 dilci cast hasici pristroje v BD.pdf 1.17 MB
VZ 120.18 Příloha č. 3 Vzor závazného návrhu rámcové smlouvy, vč. přílohy č. 4 Ceník pracovních úkonů a současně přílohy č. 1 smlouvy k dílčí části 2b Provádění pravidelných kontrol a oprav hasicích přístrojů a hydrantů v nebytových objektech Dokument PDF vz120_18 Priloha3 Vzor zavazneho navrhu ramcove smlouvy 2 dilci cast hasici pristroje v nebyt obj.pdf 899.70 KB
VZ 120.18 Příloha č. 3 Vzor závazného návrhu rámcové smlouvy, vč. přílohy č. 4 Ceník pracovních úkonů a současně přílohy č. 1 smlouvy k dílčí části 3 Provádění revizí elektroinstalace ve společných prostorách bytových domů Dokument PDF vz120_18 Priloha3 Vzor zavazneho navrhu ramcove smlouvy 3 dilci cast revize elektroinstalace.pdf 1.14 MB
VZ 120.18 Příloha č. 5 Čestné prohlášení Dokument MS Word VZ120.18 Priloha5 Cestne prohlaseni.docx 33.82 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
12.10.2018 09:45 výzva Renáta Rárová Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
VZ 120.18 Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF vz120_18_Oznameni_rozhodnuti_o _vyberu.pdf 551.92 KB
Písemná zpráva zadavatele
VZ 120.18 Písemná zpráva zadavatele k dílčí části 2a a 2b Dokument PDF vz120_18_217_Pisemna_zprava_za davatele_cast_2a_2b.pdf 772.61 KB
VZ 120.18 Písemná zpráva zadavatele k části 1a, 1b, 3 Dokument PDF vz120_18_217_Pisemna_zprava_za davatele_cast_1a_1b_3.pdf 798.00 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
VZ 120.18 Informace o splnění veřejné zakázky - skutečně uhrazené ceny za I. čtvrtletí 2019 Archiv ZIP 120.18.Informace_splneni I ctvrtleti 2019_.zip 1.81 MB
VZ 120.18 Informace o splnění veřejné zakázky - skutečně uhrazené ceny za I. čtvrtletí 2019 - část 1b Dokument PDF Informace_splneni_VZ_120.18_-_ RS_hromosvody_1.ctvrtleti_r._2 019.pdf 708.23 KB
VZ 120.18 Informace o splnění veřejné zakázky - skutečně uhrazené ceny za I. čtvrtletí 2019 - část 2b Dokument PDF Informace_splneni_VZ_120.18_-_ RS_HP_a_hydranty_I.ctvrtleti_r ._2019.pdf 709.91 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 28.01.2019 28.01.2019
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 31.01.2019 31.01.2019
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 29.04.2019 29.04.2019
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení - II. čtvrtletí 2019 CZ03 uveřejněný 24.07.2019 24.07.2019
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení - III. čtvrtletí 2019 CZ03 uveřejněný 31.10.2019 31.10.2019
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení - IV. čtvrtletí 2019 CZ03 uveřejněný 30.01.2020 30.01.2020
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení - I. čtvrtletí 2020 CZ03 uveřejněný 24.04.2020 24.04.2020
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení - II. čtvrtletí 2020 CZ03 uveřejněný 21.07.2020 21.07.2020
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení - III. čtvrtletí 2020 CZ03 uveřejněný 21.10.2020 21.10.2020
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení - IV. čtvrtletí 2020 CZ03 uveřejněný 21.01.2021 21.01.2021

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00001101