Stručný popis předmětu:
Předmětem smlouvy je uzavření rámcové smlouvy s jedním vybraným dodavatelem této veřejné zakázky na průběžné zajišťování neodkladné drobné údržby instalatérských a topenářských prací v bytových domech v majetku statutárního města Ostravy svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih, např.:
- opravy netěsností rozvodů vody a topení;
- opravy popř. výměny odpadních stoupaček v instalačních šachticích (dále jen IŠ);
- opravy popř. výměny stoupaček SV, TUV, cirkulací;
- opravy popř. výměny bytových rozvodů vody, uzávěrů SV a TUV v IŠ;
- pročištění popř. výměny přípojek ležaté a svislé kanalizace;
- opravy vnitřních střešních svodů;
- opravy rozvodů ÚT, prasklých topných článků v bytě nebo společných prostorách domu, popř. jejich výměny, opravy popř. výměny ventilů ÚT, kompenzátorů apod.;
- výměny drobných zařizovacích předmětů (např.: vodovodní baterie, sanitární zařízení, kuch. pracovní deska, dřez, apod.);
- součinnost s dodavatelem tepla např. při: vypuštění vody ze systému, proplachů domovních rozvodů teplé vody, odstavení topného systému z důvodu provedení havarijní opravy apod.
Dodávky materiálu obstará zhotovitel za ceny v místě a čase obvyklé nebo nižší, zhotovitel není oprávněn účtovat hodnotu dodaného materiálu za cenu vyšší než v místě a čase obvyklou. Dodávaný materiál včetně jeho ceny bude předem odsouhlasen příslušným referentem - technikem DaBF, jinak zhotoviteli nevznikne nárok na jeho proplacení. Realizace prací bude prováděna na základě dílčích písemných objednávek vystavených příslušným referentem - technikem DaBF, přičemž objednávky se nemusí týkat všech objektů specifikovaných v příloze č. 3 závazného návrhu rámcové smlouvy o dílo. Na dílčí zakázku zhotovitel vystaví pracovní výkaz, který musí mimo jiné obsahovat specifikace dílčí zakázky (jméno a příjmení, adresa, číslo bytové či nebytové jednotky v bytovém domě, specifikace závady apod.), a použitý materiál pro splnění zakázky včetně ceny. Pracovní výkaz bude potvrzen příslušným referentem – technikem DaBF. Pracovní výkazy budou nedílnou součástí vystavené faktury, která bude zaslána odboru bytového a ostatního hospodářství příslušnému pověřenému zaměstnanci prostřednictvím pošty nebo předána na podatelně úřadu městského obvodu Ostrava-Jih.
Seznam bytových domů tvoří přílohu č. 3 závazného vzoru návrhu rámcové smlouvy o dílo. V průběhu plnění této veřejné zakázky bude zadavatel oprávněn jednostranně zúžit či rozšířit seznam objektů, a to ve formě písemného oznámení poskytovateli služeb.
Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
VZ 78.20 Výzva k podání nabídek | Výzva k podání nabídek, vč. zadávacích podmínek | VZ_78.20_Vyzva_vc_zadavacich_p odminek_VZMR.pdf | 692.30 KB |
VZ 78.20 Příloha č. 1 výzvy Čestné prohlášení | Příloha č. 1 výzvy Čestné prohlášení | VZ 78.20 Priloha1 Cestne prohlaseni.docx | 27.44 KB |
VZ 78.20 Příloha č. 2 výzvy Ceník pracovních úkonů | Příloha č. 2 výzvy Ceník pracovních úkonů (zároveň příloha č. 1 smlouvy) | vz 78.20 Priloha2 Cenik-pracovnich-ukonu-instala terske-topenarske.xlsx | 13.52 KB |
VZ 78.20 Příloha č. 3 výzvy Vzor závazného návrhu rámcové smlouvy o dílo | Příloha č. 3 výzvy Vzor závazného návrhu rámcové smlouvy o dílo, vč. přílohy č. 3 Přehledu bytových domů (zadavatel poskytuje pouze ve formátu .pdf) | vz78_20 Priloha3 vyzvy Vzor zavazneho navrhu ramcove smlouvy o dilo.pdf | 1.81 MB |
VZ 78.20 Příloha č. 2 smlouvy Seznam poddodavatelů | Příloha č. 2 smlouvy Seznam poddodavatelů | VZ 78_20 Priloha2 smlouvy Seznam poddodavatelu.doc | 99.50 KB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
23.10.2020 09:19 | výzva | Kateřina Gemrotová | VZ 78.20 Výzva k podání nabídky |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky |
|||
VZ 78.20 Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele | Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele | vz78_20_Oznameni_rozhodnuti_o_ vyberu.pdf | 393.30 KB |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
VZ 78.20 Rámcová smlouva o dílo agend.č. S/1192/2020/OBH | Rámcová smlouva o dílo agend.č. S/1192/2020/OBH s TOKKRA Servis s.r.o. z 1. 12. 2020 | vz78_20 Ramcova smlouva o dilo S_1192_2020_OBH.zip | 1.05 MB |
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ |
|||
VZ 78.20 Informace o splnění VZ | Informace o splnění VZ | vz78_20_Informace_splneni_cele _plneni.pdf | 404.14 KB |
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Interní formulář o zadání zakázky | E03 | uveřejněný | 02.12.2020 | --- |
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.ovajih.cz/vz00002552 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
DaSt Inpo group s.r.o. | 29441145 | Česká republika | 219,00 | 251,85 | Ne |
TOKKRA Servis s.r.o. | 29461022 | Česká republika | 218,00 | 250,70 | Ne |
Zdeněk Hybner | 15495809 | Česká republika | 970,00 | 1 115,50 | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 01.12.2020
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
TOKKRA Servis s.r.o. | 29461022 | Česká republika | 5 900 000,00 | 6 785 000,00 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště |
---|---|---|
Jiří Škorík | 76177971 | Česká republika |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2021 | 4 686 038,12 | 5 391 229,66 |