Veřejná zakázka: VZ 49.21 „ZŠ Kosmonautů 15, Ostrava-Zábřeh – výměna výtahu budovy školní jídelny“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 2926
Systémové číslo: P21V00000235
Evidenční číslo zadavatele: VZ 49.21
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-015523
Datum zahájení: 29.04.2021
Nabídku podat do: 07.06.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 49.21 „ZŠ Kosmonautů 15, Ostrava-Zábřeh – výměna výtahu budovy školní jídelny“
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo s jedním dodavatelem na vypracování projektové dokumentace dle názvu veřejné zakázky, následná realizace výměny jídelního výtahu min. 500 kg.
Etapa I - zpracování projektové dokumentace pro zadání stavebních a montážních prací (určující stavbu v technických, ekonomických podrobnostech, vymezujících hmotové, materiálové, stavebně–technické, dispoziční a provozní vlastnosti, vzhled a jakost) vč. zajištění inženýrské činnosti (vyjádření HZS a KHS) a včetně soupisu prací (podklad pro fakturaci realizovaného díla).
Etapa II – realizace stavby (demontáž původního jídelního výtahu a nahrazení novým jídelním výtahem min. 500 kg ve stávající výtahové šachtě).

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 599 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková cena v Kč bez DPH (součet za etapu I + etapu II) dle čl. III. odst. 1. smlouvy o dílo Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 88 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech u smlouvy o dílo dle čl. V. odst. 1. tj. součet etapa I + etapa II (pro etapu II max. 35 kalendářních dnů) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % nenastaveno detail kritéria
3. Počet zaměstnanců vlastních nebo zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci) zaměstnaců vyšší je lepší - výnosové kritérium 2 % -/3 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky