Veřejná zakázka: VZ 129.18 Zpracování projektové dokumentace „Výměna oken ZŠ V. Košaře 6“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1095
Systémové číslo: P18V00000657
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-035259
Datum zahájení: 12.10.2018
Nabídku podat do: 22.11.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 129.18 Zpracování projektové dokumentace „Výměna oken ZŠ V. Košaře 6“
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace (stupeň DPS) na „Výměna oken ZŠ V. Košaře 6“. Jedná se o výměnu části dřevěných oken a luxferů na schodišti. Okna budou nahrazena plastovými a luxfery na schodištích okny s pevným zasklením s hliníkovými profily.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 99 173 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 129.18 Zadávací dokumentace Dokument PDF vz129_18_Zadavaci_dokumentace. pdf 944.64 KB
VZ 129.18 Příloha č. 1 Krycí list nabídky Dokument MS Excel VZ_129_18_Priloha1 Kryci list nabidky NVZ sluzby.xlsx 14.87 KB
VZ 129.18 Příloha č. 2 Vzor závazného návrhu smlouvy o dílo Dokument PDF vz129_18 Priloha2 Vzor zavazneho navrhu smlouvy o dilo.pdf 678.15 KB
VZ 129.18 Příloha č. 3 Čestné prohlášení Dokument MS Word VZ_129_18_Cestne prohlaseni.docx 30.19 KB
VZ 129.18 Příloha č. 4 Situace Dokument PDF VZ_129_18_Priloha4_Situace.pdf 201.01 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 07.05.2019 ---
Oznámení o zahájení zadávacího řízení F02 uveřejněný 15.10.2018 15.10.2018
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 18.01.2019 18.01.2019

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
ArchiBIM studio s.r.o. 05489491 Česká republika 93 500,00 113 135,00 Ne
ASA expert a.s. 27791891 Česká republika 119 600,00 144 716,00 Ne
DEA Energetická agentura, s.r.o. 41539656 Česká republika 185 300,00 224 213,00 Ne
FAKO spol. s r.o. 18188711 Česká republika 140 000,00 169 400,00 Ne
Ing. Václav Šimek 01944568 Česká republika 150 000,00 150 000,00 Ne
IVITAS, a.s. 25357255 Česká republika 95 200,00 115 192,00 Ne
Peter Mark s.r.o. 07214481 Česká republika 79 700,00 96 437,00 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 09.01.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Peter Mark s.r.o. 07214481 Česká republika 79 700,00 96 437,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 01.04.2019
PD byla provedena řádně a v termínu.
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2019 79 700,00 96 437,00