DBID: 1096
Systémové číslo: P18V00000658 Evidenční číslo zadavatele: VZ 131.18 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-035260
Datum zahájení:
12.10.2018
Nabídku podat do:
22.11.2018 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 131.18 Zpracování projektové dokumentace „Oprava podlahy v jídelně a kuchyni ZŠ MUDr. Lukášové 29“
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace (stupeň DPS) na „Oprava podlahy v jídelně a kuchyni ZŠ MUDr. Lukášové 29“. Jedná se o opravu podlahy v jídelně a v prostorách kuchyně. V jídelně dochází k deformaci podlahy z důvodu špatného podloží, je zde nutné provést sondy podloží, zda se zde nenachází materiály působící objemové změny. V prostorách kuchyně dochází k prosakování vlhkosti do prostor skladů v 1PP. Jedná se zřejmě o špatnou hydroizolaci ve vlhkém prostoru.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
206 611 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Nabídková cena v Kč bez DPH (průzkumné práce, projektová dokumentace a inženýrská činnost)
Kč bez DPH
80 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalendářních dnech od účinnosti smlouvy (průzkumné práce, inženýrská činnost, zpracování PD pro realizaci, doba vyhrazená pro předání a převzetí díla)
kalendářní dny
10 %
nenastaveno
3.
Hodinová sazba za výkon autorského dozoru v Kč bez DPH (viz čl. IV. odst. 7. závazného vzoru návrhu smlouvy) min. částka 300,00 Kč bez DPH/hod.