DBID: 1984
Systémové číslo: P19V00000722 Evidenční číslo zadavatele: VZ 127.19 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-043663
Datum zahájení:
06.12.2019
Nabídku podat do:
17.01.2020 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 127.19 Zpracování projektové dokumentace „Oprava rampy budovy školní jídelny ZŠ Kosmonautů 15“
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro vydání společného povolení (součástí bude projekt požárně bezpečnostního řešení stavby), zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby (součástí bude dílenská dokumentace ocelové konstrukce stavby) a zpracování inženýrské činnosti. Projektová dokumentace bude zahrnovat projekt demolice stávající rampy, stavební úpravy stávající budovy a projekt novostavby ocelové rampy.
Podrobněji viz zadávací dokumentace.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
173 554 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Kontakt
Ing. Radomíra Marenczoková, DiS. oddělení veřejných zakázek e-mail: zakazky@ovajih.cz tel.: +420 599 430 330
Nabídková cena v Kč bez DPH (projektová dokumentace a inženýrská činnost)
Kč bez DPH
70 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalendářních dnech od účinnosti smlouvy (zpracování PD, inženýrská činnost, podání žádosti o stavební povolení, zpracování PD pro realizaci, doba vyhrazená pro předání a převzetí díla)
kalendářní dny
20 %
nenastaveno
3.
Hodinová sazba za výkon autorského dozoru v Kč bez DPH (viz čl. IV. odst. 7. závazného vzoru návrhu smlouvy) min. částka 300,00 Kč bez DPH/hod.