Veřejná zakázka: VZ 123.19 „Výměna oken ZŠ V. Košaře 6”

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1985
Systémové číslo: P19V00000723
Evidenční číslo zadavatele: VZ 123.19
Datum zahájení: 06.12.2019
Nabídku podat do: 03.02.2020 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 123.19 „Výměna oken ZŠ V. Košaře 6”
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Výměna oken ZŠ V. Košaře 6”, spočívající ve výměně stávajících oken za nová, výměna stávajícího zasklení na schodištích, výměna venkovních dveří, a to dle projektové dokumentace zpracované společností MARK VALA s.r.o., IČO: 07214481 v 01/2019.Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.
Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 5 424 755 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 90 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 90 kalendářních dnů) kalendářní den nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % -/90 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
VZ 123. 19 Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF VZ 123.19_Oznameni rozhodnuti zadavatele o vyberu dod.pdf 636.05 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
VZ 123.19 Smlouva o dílo Uzavřená smlouva o dílo Agend. číslo S/0197/2020/OŠK se společností: BDSTAV MORAVA s.r.o., Dokument PDF VZ 123.19 Smlouva o dílo S.0197.2020.OŠK_BDSTAV MORAVA s.r.o.pdf 1.83 MiB
VZ 123.19 DODATEK Č. 2 smlouvy o dílo Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo agend.č. D2/0197/2020/OŠK Dokument PDF VZ 123.19 DODATEK_c_2.pdf 131.98 KiB
VZ 123.19 Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo agend.č. D1/0197/2020/OŠK Dokument PDF DODATEK_c_1.pdf 116.25 KiB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
VZ 123.19 Informace o splnění VZ Informace o splnění VZ Dokument PDF vz 123.19 Informace o splnění VZ.pdf 478.95 KiB

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00001985

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky