Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Výměna PVC a vnitřních dveří pavilónu D, v objektu Mjr. Nováka 1455/34, Ostrava-Hrabůvka – 2. etapa” spočívající v provedení výměny stávajících podlahových krytin v učebnách, výměně vnitřních dveří, vč. nátěru stávajících zárubní a provedení s tím souvisejících zednických a malířských prací, dle projektové dokumentace zpracované společností wamp in, s.r.o., IČO: 25358928 v 03/2019.
Po dobu realizace prací bude přerušen provoz v objektu.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy.
Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)