Veřejná zakázka: VZ 24.21 Výměna osobních výtahů 900 kg a 1125 kg v bytovém domě Výškovická 153, Ostrava-Výškovice

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 2845
Systémové číslo: P21V00000154
Evidenční číslo zadavatele: VZ 24.21
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-009708
Datum zahájení: 19.03.2021
Nabídku podat do: 10.05.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 24.21 Výměna osobních výtahů 900 kg a 1125 kg v bytovém domě Výškovická 153, Ostrava-Výškovice
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je: uzavření smlouvy o dílo na vypracování projektové dokumentace na výměnu výtahů dle názvu veřejné zakázky, s jedním dodavatelem, následná realizace díla a zajištění servisní služby. Samotná realizace výměny výtahů bude probíhat ve dvou obdobích. V roce 2021 je plánována výměna výtahu o hmotnosti 900 kg a následujícím roce 2022 pak výměna druhého výtahu o hmotnosti 1125 kg. Podrobněji viz zadávací dokumentace.V obou stávajících výtazích jsou instalovány kamery se záznamem, v projektu je nutno počítat se zajištěním jejich demontáže a zpětné montáže do nových výtahů.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 4 126 123 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková cena v Kč bez DPH (cena součet za etapu I + etapu II) dle čl. III. odst. 1. smlouvy o dílo Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 50 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech u smlouvy o dílo dle čl. V. odst. 1. tj. součet etapa I + etapa II (pro etapu II max. 100 kalendářních dnů, z toho max. 50 kalendářních dnů na každý výtah) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % nenastaveno detail kritéria
3. Výše nabídkové ceny celkem v Kč bez DPH za součet úkonů A, B, C(tj. součet nabídkových cen úkonů dle čl. IV. odst. A bod č. 1, odst. B bod č. 1. písm. a), b),c) a odst. C bod č. 1, smlouvy o dílo za služby servis a opravy výtahů) Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 35 % nenastaveno detail kritéria
4. Počet zaměstnanců vlastních nebo zaměstnanců poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce,kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky zaměstnaců vyšší je lepší - výnosové kritérium 5 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky