DBID: 3437
Systémové číslo: P21V00000746 Evidenční číslo zadavatele: VZ 96.21
Datum zahájení:
11.11.2021
Nabídku podat do:
24.11.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 96.21 Provádění zámečnických a sklenářských prací v bytových domech v majetku SMO svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem smlouvy je uzavření rámcové smlouvy s jedním vybraným dodavatelem této veřejné zakázky na průběžné zajišťování neodkladné drobné údržby zámečnických a sklenářských prací v bytových domech v majetku statutárního města Ostravy svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih, např.:
- opravy a výměny zámků, kování, samozavíračů dveří,
- opravy a seřízení oken a dveří;
- výměny skleněných výplní oken a dveří a pod.
Dodávky materiálu obstará zhotovitel za ceny v místě a čase obvyklé nebo nižší, zhotovitel není oprávněn účtovat hodnotu dodaného materiálu za cenu vyšší než v místě a čase obvyklou. Dodávaný materiál včetně jeho ceny bude předem odsouhlasen příslušným referentem - technikem DaBF, jinak zhotoviteli nevznikne nárok na jeho proplacení. Realizace prací bude prováděna na základě dílčích písemných objednávek vystavených příslušným referentem - technikem DaBF, přičemž objednávky se nemusí týkat všech objektů specifikovaných v příloze č. 3 závazného návrhu rámcové smlouvy o dílo. Na dílčí zakázku zhotovitel vystaví montážní list, který musí mimo jiné obsahovat specifikace dílčí zakázky (jméno a příjmení, adresa, číslo bytové či nebytové jednotky v bytovém domě, specifikace závady apod.), a použitý materiál pro splnění zakázky včetně ceny. Montážní list bude potvrzen příslušným referentem – technikem DaBF. Montážní listy budou nedílnou součástí vystavené faktury, která bude zaslána odboru bytového a ostatního hospodářství příslušnému pověřenému zaměstnanci prostřednictvím pošty nebo předána na podatelně úřadu městského obvodu Ostrava-Jih.
Seznam bytových domů tvoří přílohu č. 3 závazného vzoru návrhu rámcové smlouvy o dílo. V průběhu plnění této veřejné zakázky bude zadavatel oprávněn jednostranně zúžit či rozšířit seznam objektů, a to ve formě písemného oznámení poskytovateli služeb.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR - otevřená výzva
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
5 900 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Ostrava-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Počet zaměstnanců vlastních nebo poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 5 zaměstnanců)
Ano
podal neúplnou nebo nepřijatelnou nabídku - účastník ve své nabídce nepředložil čestné prohlášení, návrh rámcové smlouvy o dílo, vč. přílohy č. 3 a seznam poddodavatelů, čímž nesplnil zadávací podmínky
[info]
TOKKRA Servis s.r.o.
29461022
Česká republika
212,00
243,80
Ne
Vybraný dodavatel
Datum uzavření smlouvy: 15.12.2021
Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název
IČO
Země sídla/podnikání/bydliště
Smluvní cena v Kč bez DPH
Smluvní cena v Kč vč. DPH
TOKKRA Servis s.r.o.
29461022
Česká republika
5 900 000,00
6 785 000,00
cena 212 Kč bez DPH za 1 hod. práce, tj. 243,80 Kč vč. DPH za 1 hod. práce