Stručný popis předmětu:
Předmětem smlouvy je uzavření rámcové smlouvy s jedním vybraným dodavatelem této veřejné zakázky na průběžné zajišťování neodkladné drobné údržby zámečnických a sklenářských prací v bytových domech v majetku statutárního města Ostravy svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih, např.:
- opravy a výměny zámků, kování, samozavíračů dveří,
- opravy a seřízení oken a dveří;
- výměny skleněných výplní oken a dveří a pod.
Dodávky materiálu obstará zhotovitel za ceny v místě a čase obvyklé nebo nižší, zhotovitel není oprávněn účtovat hodnotu dodaného materiálu za cenu vyšší než v místě a čase obvyklou. Dodávaný materiál včetně jeho ceny bude předem odsouhlasen příslušným referentem - technikem DaBF, jinak zhotoviteli nevznikne nárok na jeho proplacení. Realizace prací bude prováděna na základě dílčích písemných objednávek vystavených příslušným referentem - technikem DaBF, přičemž objednávky se nemusí týkat všech objektů specifikovaných v příloze č. 3 závazného návrhu rámcové smlouvy o dílo. Na dílčí zakázku zhotovitel vystaví montážní list, který musí mimo jiné obsahovat specifikace dílčí zakázky (jméno a příjmení, adresa, číslo bytové či nebytové jednotky v bytovém domě, specifikace závady apod.), a použitý materiál pro splnění zakázky včetně ceny. Montážní list bude potvrzen příslušným referentem – technikem DaBF. Montážní listy budou nedílnou součástí vystavené faktury, která bude zaslána odboru bytového a ostatního hospodářství příslušnému pověřenému zaměstnanci prostřednictvím pošty nebo předána na podatelně úřadu městského obvodu Ostrava-Jih.
Seznam bytových domů tvoří přílohu č. 3 závazného vzoru návrhu rámcové smlouvy o dílo. V průběhu plnění této veřejné zakázky bude zadavatel oprávněn jednostranně zúžit či rozšířit seznam objektů, a to ve formě písemného oznámení poskytovateli služeb.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
Jakub Makuch | 05094097 | Česká republika | 358,00 | 433,18 | Ano podal neúplnou nebo nepřijatelnou nabídku - účastník ve své nabídce nepředložil čestné prohlášení, návrh rámcové smlouvy o dílo, vč. přílohy č. 3 a seznam poddodavatelů, čímž nesplnil zadávací podmínky [info] |
TOKKRA Servis s.r.o. | 29461022 | Česká republika | 212,00 | 243,80 | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 15.12.2021
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
TOKKRA Servis s.r.o. | 29461022 | Česká republika | 5 900 000,00 | 6 785 000,00 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště |
---|---|---|
Richard Stwiertnia | 65504861 | Česká republika |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2023 | 5 574 563,05 | 6 506 872,55 |