Veřejná zakázka: VZ 10.22 Demolice MŠ Chrjukinova č.p. 1821/11, Ostrava-Zábřeh

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3623
Systémové číslo: P22V00000089
Evidenční číslo zadavatele: VZ 10.22
Datum zahájení: 28.01.2022
Nabídku podat do: 14.02.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 10.22 Demolice MŠ Chrjukinova č.p. 1821/11, Ostrava-Zábřeh
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Demolice MŠ Chrjukinova č.p. 1821/11, Ostrava-Zábřeh“ spočívající v demolici vícepodlažního částečně podsklepeného objektu bývalé mateřské školy na ul. Chrjukinova č.p. 1821/11 (na pozemku parc. č. st. 2171 k.ú. Zábřeh nad Odrou) včetně inženýrských sítí, odstranění dopravně-komunikačních ploch v areálu bývalé školky, odstranění veřejného osvětlení, zbourání oplocení na pozemku parc. čl. 654/47 k.ú. Zábřeh nad Odrou, povrch upraven násypem hlíny dle projektové dokumentace zpracované firmou INPROS F-M s.r.o., IČO: 64611281 v červnu 2020 pod zakázkovým číslem 20/052.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR - otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Ostrava-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
10/2022 Výzva Výzva k podání nabídky, vč. zadávacích podmínek Dokument PDF VZ_10_22_vyzva_VZMR.pdf 520.86 KB
10/2022 příloha č.1 Čestné prohlášení Dokument MS Word Cestne_prohlaseni.docx 28.05 KB
10/2022 příloha č.2 Vzor závazného návrhu smlouvy o dílo Dokument PDF SoD.pdf 9.63 MB
10/2022 Příloha č. 1 závazného návrhu smlouvy Seznam poddodavatelů Dokument MS Word Seznam_poddodavatelu-1.doc 54.00 KB
10/2022 příloha č.3 Projektová dokumentace Archiv ZIP ZD 10.22.zip 29.68 MB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
28.01.2022 09:29 výzva Markéta Grünspanová Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 85 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace díla v kalendářních dnech od zahájení díla (max. 180 kalendářních dnů) kalednářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % nenastaveno detail kritéria
3. Počet zaměstnanců vlastních nebo poddodavatelů se znevýhodněním na trhu práce, kteří se budou přímo podílet na realizaci veřejné zakázky (max. 3 zaměstnanci) počet osob vyšší je lepší - výnosové kritérium 5 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 14.04.2022 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky