Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Veřejná zakázka:
VZ 06.22 Zpracování projektové dokumentace „Rekonstrukce školní kuchyně včetně pořízení vybavení při ZŠ A. Kučery 20, Ostrava – Hrabůvka“
DBID: 3756
Systémové číslo: P22V00000222 Evidenční číslo zadavatele: VZ 06.22 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-025368
Datum zahájení:
25.03.2022
Nabídku podat do:
13.04.2022 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: VZ 06.22 Zpracování projektové dokumentace „Rekonstrukce školní kuchyně včetně pořízení vybavení při ZŠ A. Kučery 20, Ostrava – Hrabůvka“
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP) a pro provádění stavby (DPS) včetně inženýrské činnosti pro akci „Rekonstrukce školní kuchyně včetně pořízení vybavení při ZŠ A. Kučery 30, Ostrava – Hrabůvka“. Projektová dokumentace rekonstrukce stávající kuchyně, která je prostorově umístěná na 2 podlažích (1.NP a 1.PP), bude řešit výměnu veškerých rozvodů, dodávku VZT jednotky, výměnu podlah, obkladů, výmalbu a celkovou modernizaci kuchyně vč. koncepčního technologického projektu. Součástí projektu budou také stavební úpravy v prostoru navazující školní jídelny, a to výměna podlahové krytiny a výmalba.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
371 900 Kč bez DPH
Místo plnění
Ostrava-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
IČO: 00845451
Poštovní adresa: Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)
Nabídková cena v Kč bez DPH (průzkumné práce, projektová dokumentace a inženýrská činnost), tj. cena celkem v Kč bez DPH (viz čl. IV. odst. 1. závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo)
Kč bez DPH
80 %
nenastaveno
2.
Lhůta realizace v kalendářních dnech od následujícího dne po dni účinnosti smlouvy, tj. součet kalendářních dnů (dle čl. III. odst. 1. závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo) max. do 154 kalendářních dnů
kalendářní dny
10 %
-/154
3.
Hodinová sazba za výkon autorského dozoru v Kč bez DPH (viz čl. IV. odst. 7. závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo) min. částka 300,00 Kč bez DPH/hod. a max. částka 800,00 Kč bez DPH/hod.