Veřejná zakázka: VZ 14.23 Zpracování projektové dokumentace „Zateplení budovy C při ZŠ Chrjukinova 12 v Ostravě-Zábřehu“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 4313
Systémové číslo: P23V00000089
Evidenční číslo zadavatele: VZ 14.23
Spisová značka: S-JIH/015860/23 (uzavřeno)
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-020295
Datum zahájení: 09.02.2023
Nabídku podat do: 03.03.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 14.23 Zpracování projektové dokumentace „Zateplení budovy C při ZŠ Chrjukinova 12 v Ostravě-Zábřehu“
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro zateplení budovy C, včetně výměny oken a rekonstrukce a zateplení střechy. Součástí zakázky je inženýrská činnost – vyřízení stavebního povolení. Projekt bude řešit: venkovní zateplení budovy, zateplení střechy a rekonstrukce střechy, výměna oken, úprava parapetních desek, v případě potřeby provést potřebné průzkumy související se zateplením střechy, a pro zajištění dešťové vody ze střechy (okapové roury), nové okapy, úprava stávajících vstupů do budovy, úprava okapových chodníků, výměna hromosvodů, úprava a zachování rozvodových skříní a větracích mřížek umístěných ve fasádě budovy, inženýrská činnost.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Ostrava-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy k zobrazení.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
VZ 14.23 Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky, vč. zadávacích podmínek Dokument PDF VZ_14_23_Vyzva_vc_zadavacich_p odminek_ZPR.pdf 551.15 KiB
VZ 14.23 Příloha výzvy č.1 Čestné prohlášení Dokument MS Word VZ_14_23_Priloha1_Cestne_prohl aseni.docx 27.99 KiB
VZ 14.23 Příloha výzvy č.2 Vzor závazného návrhu smlouvy o dílo
(zadavatel poskytuje pouze ve formátu .pdf)
Dokument PDF VZ_14_23_SoD.pdf 876.12 KiB
VZ 14.23 Příloha výzvy č.3 Situační nákres Dokument PDF o1_VZ_14_23_situacni_planek.pd f 84.90 KiB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
09.02.2023 14:26 výzva Markéta Grünspanová Výzva k VZ 14.23    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková cena v Kč bez DPH Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 70 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech (max. do 135 kalendářních dnů) od následujícího dne po dni účinnosti smlouvy (tj. součet kalendářních dnů dle čl. III. odst. 1. závazného vzoru návrhu smlouvy) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 20 % -/135 detail kritéria
3. Hodinová sazba za výkon autorského dozoru v Kč bez DPH (viz čl. IV. odst. 7. závazného vzoru návrhu smlouvy) min. částka 300,00 Kč bez DPH/hod. a max. 800,00 Kč bez DPH/hod. Kč bez DPH/hod. nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % 300/800 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 15.05.2023 15.05.2023
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 15.05.2023 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky