Veřejná zakázka: 23/2018 Oprava volného bytu č. 18, Pavlovova 71/1628, Ostrava-Zábřeh

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 504
Systémové číslo: P18V00000066
Evidenční číslo zadavatele: 23/2018
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém "Provádění oprav ve volných bytech ve vlastnictví SMO, městského obvodu Ostrava - Jih"
Datum zahájení: 12.02.2018
Nabídku podat do: 26.02.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: 23/2018 Oprava volného bytu č. 18, Pavlovova 71/1628, Ostrava-Zábřeh
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem díla je oprava bytu č. 18, Pavlovova 71 v Ostravě – Zábřehu, a to v rozsahu revize elektroinstalace, porevizní opravy bytu uvedených v příloze č. 1 této výzvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
23/2018 Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF 23_2018Pisemna_zprava_zadavate le.pdf 752.81 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
23/2018 objednávka OBH č. O/0924/2018/OBH Dokument PDF image2016-10-14-041225.pdf 424.89 KiB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
23/2018 Informace o splnění veřejné zakázky Dokument PDF 23_2018_Informace_o_splneni_ve rejne_zakazky.pdf 156.71 KiB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 17.04.2019 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Daniel Peterek Daniel Peterek 48790559 Česká republika 11 200,00 12 880,00 Ne
Luděk Schön 46610103 Česká republika 11 300,00 12 995,00 Ne
Marcel Moškoř 48781258 Česká republika 12 000,00 13 800,00 Ne
SUBSTAV Invest s.r.o. 27797554 Česká republika 13 200,00 15 180,00 Ne
TECHSTAIN s.r.o. 28633831 Česká republika 11 600,00 13 340,00 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 09.03.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Daniel Peterek Daniel Peterek 48790559 Česká republika 11 200,00 12 880,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 03.04.2018
Termíny dodrženy.
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2018 4 380,00 5 037,00