Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení VZ 91.21 Dodávka kancelářského nábytku v roce 2022-2023
Odesílatel Radomíra Marenczoková
Organizace odesílatele Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih [IČO: 00845451]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 15.11.2021 13:16:26
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č.1

Dobrý den,
tímto uveřejňujeme Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1, včetně související přílohy (viz „VZ 91_21_NOVÁ Priloha_1_Výzvy_Seznam položek) zadavatel poskytuje novou přílohu Výzvy a zároveň Závazného návrhu rámcové kupní smlouvy k předmětné veřejné zakázce na dodávky VZ 91.21 Dodávka kancelářského nábytku v roce 2022-2023.
Zároveň vás upozorňujeme, že zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek
do 29. 11. 2021 do 10:00 hodin.

za oddělení veřejných zakázek


Přílohy
- vz91_21_Vysvetleni_ZD_c1.pdf (328.11 KB)
- VZ 91_21_NOVÁ Priloha_1_Výzvy_Seznam položek.xlsx (20.08 KB)