Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení VZ 10.23 „MŠ U Zámku 3, Ostrava-Zábřeh – výměna oken“
Odesílatel Radomíra Marenczoková
Organizace odesílatele Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih [IČO: 00845451]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 14.02.2023 10:09:13
Číslo jednací ve SpSl JIH/017337/23/OVZ/Mar
ID ve SpSl ov71ezZ230028125
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1

Dobrý den,
zadavatel v příloze poskytuje Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k předmětné veřejné zakázce VZ 10.23 „MŠ U Zámku 3, Ostrava-Zábřeh – výměna oken“.
Související příloha tohoto vysvětlení ZD č. 1 je uveřejněna u předmětné veřejné zakázky v záložce Zadávací dokumentace viz soubory vz 10.23 Příloha č. 3 výzvy - Projektová dokumentace – část Rozpočet.
Zadavatel zároveň prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 28. 2. 2023 do 10:00 hod.

Oddělení veřejných zakázek


Přílohy
- VZ_10.23_Vysvetleni_zadavaci_dokumentace_c._1.pdf (373.71 KB)