Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení VZ 24.23 Výměna oken v 2. NP v objektu Domu služeb na ul. Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – etapa II.
Odesílatel Renáta Rárová
Organizace odesílatele Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih [IČO: 00845451]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 05.04.2023 16:11:47
Číslo jednací ve SpSl JIH/037345/23/OVZ/Rár
ID ve SpSl ov71ezZ230029221
Předmět VZ 24.23 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1

Dobrý den,
zadavatel v příloze poskytuje Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k předmětné veřejné zakázce VZ 24.23 Výměna oken v 2. NP v objektu Domu služeb na ul. Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – etapa II.

S pozdravem
za oddělení veřejných zakázek


Přílohy
- vz_24.23_Vysvetleni_zadavaci_dokumentace_c._1.pdf (286.22 KB)