Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: VZ 24.23 Výměna oken v 2. NP v objektu Domu služeb na ul. Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – etapa II.

Informace o dokumentu

Název: VZ 24.23 Příloha č. 2 smlouvy
Číslo jednací ve SpSl JIH/028853/23/OVZ/Rár
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Popis: Příloha č. 2 smlouvy Seznam poddodavatelů

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Word VZ 24.23 Příloha č.2 smlouvy Seznam poddodavatelu.docx
Velikost: 19.23 KB
Aktuální verze souboru: 23.03.2023 13:43:01
Otisk MD5: 9d8d217be24ec3fde082fdd0571d3bcf
Otisk SHA256: 03aa11b16f7986220fb616d5ecaf2ea934ed112900425d7a019b6794911cb10c

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 23.03.2023 13:43:01 VZ 24.23 Příloha č. 2 smlouvy Příloha č. 2 smlouvy Seznam poddodavatelů zadávací dokumentace nedostupný 19.23 KB