Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: VZ 18.2023 TDI pro stavbu „Výměna oken v 2.NP v objektu Domu služeb na ul. Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – etapa II.“

Informace o dokumentu

Název: VZ 18.2023 Příloha č. 1 výzvy
Číslo jednací ve SpSl JIH/039740/23/OVZ/Mar
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Popis: Seznam poddodavatelů
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 10.05.2023 14:16:19

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Word DNS_VZ_18_2023_Priloha1_Vyzvy_ Seznam_poddodavatelu.docx
Velikost: 19.08 KB
Aktuální verze souboru: 14.04.2023 11:32:39
Otisk MD5: ed843a5501f0a9a510d6e78e233cee41
Otisk SHA256: 74b6a7f9383d9f310bd2c66e784c6b10307cc3fe2a8e70e52dc4e873d3f5f97f

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 14.04.2023 11:32:39 VZ 18.2023 Příloha č. 1 výzvy Seznam poddodavatelů zadávací dokumentace nedostupný 19.08 KB