obsah
|
zápatí
Ostrava-Jih
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
VZ 10.23 „MŠ U Zámku 3, Ostrava-Zábřeh – výměna oken“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty podání nabídek
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty podání nabídek
Číslo jednací ve SpSl
JIH/017346/23/OVZ/Mar
ID ve SpSl
ov71ezF230003324
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
VZ 10.23 „MŠ U Zámku 3, Ostrava-Zábřeh – výměna oken“
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „MŠ U Zámku 3, Ostrava-Zábřeh – výměna oken“, spočívající ve výměně oken mateřské školy, a to včetně vnějších i vnitřních parapetů. Okna budou stejných rozměrů a stejného členění jako okna stávající. Součástí realizace díla je i zednické zapravení a výmalba. Nedílnou součástí zakázky je i fyzické zaměření oken. Dále bude provedena stínící technika v podobě venkovních žaluzií s elektrickým ovládáním, místně budou také osazeny sítě proti hmyzu, vše dle projektové dokumentace zpracované firmou V&V projekční a inženýrská činnost s.r.o., IČO: 10853944 v 07/2022.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Předpokládaná doba plnění: 07/2023 – 08/2023
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz)prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kontakt:
Ing. Radomíra Marenczoková, DiS.
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 330
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR - otevřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
28.02.2023 10:00
Datum zahájení:
09.02.2023 12:17
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ostrava-Jih
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software