obsah
|
zápatí
Ostrava-Jih
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
VZ 35.24 Výměna oken v objektu DS Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – III. etapa
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení lhůty
Číslo jednací ve SpSl
JIH/054100/24/OVZ/Gru
ID ve SpSl
ov71ezF240003991
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
VZ 35.24 Výměna oken v objektu DS Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – III. etapa
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na realizaci a odborné vedení realizace stavby „Výměna oken v objektu DS Horní 1492/55, Ostrava-Hrabůvka – III. etapa“ spočívající v provedení výměny oken a nadsvětlíků dveří v části dilatačního celku H a s tím souvisejících prací, dle projektové dokumentace zpracované společností PROJEKTY STATIKA s.r.o., IČO: 28605543, v 02/2024.
Podrobná specifikace této veřejné zakázky malého rozsahu je součástí zadávací dokumentace, kterou lze získat způsobem popsaným v článku VII. této výzvy. Účastník bude odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy.
Po dobu realizací prací nebude přerušen provoz v objektu.
Předpokládaná doba plnění: 08/2024 – 10/2024.
Místo plnění:
Ostrava-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele Horní 791/3 700 30 Ostrava-Hrabůvka (podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kontakt:
Mgr. Markéta Grünspanová
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 452
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
27.05.2024 10:00
Datum zahájení:
09.05.2024 14:58
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ostrava-Jih
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software