Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: VZ 85.18 Zajištění služby kamerového monitoringu ve společných prostorách bytových domů v majetku statutárního města Ostravy, svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření 2 smluv s jedním vybraným dodavatelem této veřejné zakázky:
1) na zajištění kamerového monitoringu ve společných prostorách bytových domů v majetku statutárního města Ostravy, svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih, jejichž přesný výčet je uveden v příloze 4 č smlouvy dle zadavatelem stanoveného harmonogramu instalace,
2) na zajištění kamerového monitoringu ve společných prostorách bytových domů v majetku statutárního města Ostravy, svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih na základě výzvy objednatele, přičemž je zcela na uvážení objednatele, ve kterých bytových domech bude poskytnutí služby požadovat,
a to na dobu určitou 5 let s možností prodloužení smluvního vztahu na dobu neurčitou, a to za podmínky řádného plnění obou smluv zhotovitelem. Vybraný dodavatel bude zajišťovat službu spočívající v instalaci a provozování kamerového monitoringu, a to v souladu se smlouvami na zajištění služby kamerového monitoringu (dále jen „smlouva“), Technických požadavků na kamerový systém (příloha č. 2 smlouvy) a Postupu realizace služby, požadavků na dokumentaci kamerového systému a Nastavení parametrů služby (příloha č. 3, 3a smlouvy). Kamery v jednotlivých bytových domech budou umístěny ve výtazích, v 1. NP, v 1. PP a venkovních prostorách, které budou zabírat poštovní schránky a vstupy do domu.

CPV kód: 45233292-2, 45315100-9, 35125300-2, 35125000-6
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Zadávací dokumentace)
Kontakt: Bc. Renáta Rárová
oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@ovajih.cz
tel.: +420 599 430 355
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 28.08.2018 10:00
Datum zahájení: 02.07.2018 13:59
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: