Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření rámcové kupní smlouvy na dva roky s jedním prodávajícím spočívající v zajištění dodávky sedacího nábytku podle potřeby zadavatele.
Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 této výzvy.
Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem, zadavatel bude na základě rámcové kupní smlouvy objednávat konkrétně definovaný sedací nábytek vzhledem ke svým aktuálním a skutečným potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Dodávky budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne účinnosti smlouvy do vyčerpání finančního limitu do 350.000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2019 podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
24.11.2017 10:01 | výzva | Radomíra Marenczoková | Výzva |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele druhého v pořadí | VZ_132.17_Oznameni_rozhodnuti_ zadavatele_ o výběru dodvatele druhého v poradi.pdf | 733.97 KB | |
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky |
|||
Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele | VZ_132.17_Oznameni_rozhodnuti_ o_vyberu.pdf | 741.10 KB | |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Uzavřená rámcová kupní smlouva | VZ 132.17_Uzavřená rámcová kupní smlouva_INTERDEKOR HP s.r.o .pdf | 797.03 KB | |
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ |
|||
VZ 132.17 Informace o splnění | Informace o splnění VZ | VZ 132.17 Informace o splnění VZ .pdf | 835.99 KB |
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Interní formulář o zadání zakázky | E03 | uveřejněný | 17.04.2019 | --- |
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.ovajih.cz/vz00000338 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
INTERDEKOR HP s.r.o. | 25367498 | Česká republika | 349 710,00 | 423 149,10 | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 22.01.2018
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
INTERDEKOR HP s.r.o. | 25367498 | Česká republika | 349 710,00 | 423 149,10 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2019 | 114 995,00 | 139 143,95 |