Veřejná zakázka: VZ 132.17 Dodávka sedacího nábytku v roce 2018-2019

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 338
Systémové číslo: P17V00000337
Datum zahájení: 24.11.2017
Nabídku podat do: 05.12.2017 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 132.17 Dodávka sedacího nábytku v roce 2018-2019
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření rámcové kupní smlouvy na dva roky s jedním prodávajícím spočívající v zajištění dodávky sedacího nábytku podle potřeby zadavatele.
Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 této výzvy.
Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem, zadavatel bude na základě rámcové kupní smlouvy objednávat konkrétně definovaný sedací nábytek vzhledem ke svým aktuálním a skutečným potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Dodávky budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne účinnosti smlouvy do vyčerpání finančního limitu do 350.000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2019 podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 350 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
24.11.2017 10:01 výzva Radomíra Marenczoková Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 17.04.2019 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
INTERDEKOR HP s.r.o. 25367498 Česká republika 349 710,00 423 149,10 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 22.01.2018


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
INTERDEKOR HP s.r.o. 25367498 Česká republika 349 710,00 423 149,10

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.12.2019
Veřejná zakázka byla splněna bez připomínek.
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2019 114 995,00 139 143,95