Veřejná zakázka: VZ 11.18 Zpracování projektové dokumentace "Oprava sociálních zařízení a oprava sklepních prostor v objektu Gurťjevova 11, Ostrava-Zábřeh"

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 524
Systémové číslo: P18V00000086
Evidenční číslo zadavatele: VZ 11.18
Datum zahájení: 23.02.2018
Nabídku podat do: 06.03.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 11.18 Zpracování projektové dokumentace "Oprava sociálních zařízení a oprava sklepních prostor v objektu Gurťjevova 11, Ostrava-Zábřeh"
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je uzavření smlouvy o dílo na zpracování projektové dokumentace „ Oprava sociálních zařízení a oprava sklepních prostor v objektu Gurťjevova 11, Ostrava-Zábřeh“ spočívající ve zpracování projektové dokumentace, která bude sloužit pro výběrové řízení na zhotovitele a zároveň jako realizační projektová dokumentace.
Rozsah prací:
- oprava vnitřních rozvodů vody a kanalizace,
- výměna zařizovacích předmětů,
- výměna obkladů a dlažeb,
- výměna rozvodů elektroinstalace,
- výměna dveří vč. zárubní,
- oprava podlah.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 80 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Seznam účastníků