Veřejná zakázka: VZ 71.18 Zpracování projektové dokumentace na "Rekonstrukci bytového domu Jubilejní 506/73, Ostrava-Hrabůvka"

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 819
Systémové číslo: P18V00000381
Evidenční číslo zadavatele: VZ 71.18
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-022161
Datum zahájení: 02.07.2018
Nabídku podat do: 15.08.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 71.18 Zpracování projektové dokumentace na "Rekonstrukci bytového domu Jubilejní 506/73, Ostrava-Hrabůvka"
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace na vydání stavebního povolení a dokumentace na realizaci.
Součástí cenové nabídky je zaměření stávajícího stavu bytového domu a zajištění technického průzkumu objektu.
Záměrem tohoto projektu je provedení celkové rekonstrukce bytového domu a to:
- zateplení půdy (stropů sklepních prostor)
- opravu střechy, včetně výměny střešní krytiny
- opravu fasády
- opravu komínových těles, včetně vyvložkování (případně zrušení nefunkčních komínů)
- GO elektroinstalace ve společných prostorách domu a v jednotlivých bytech, včetně montáže domácích telefonů
- GO vodoinstalace a kanalizace
- GO plynoinstalace
- změna vytápění bytu č. 1 na plynové etážové topení
- provedení hydroizolace domu, včetně provedení sanačních omítek ve sklepních prostorách
- vybudování nových sklepních kójí a podlah ve sklepních prostorách
- výměna oken v bytech, schodišťových a sklepních prostorách, osazení mříží na sklepní okna
- výměna vstupních dveří do domu, bytových dveří a dveří ve sklepních prostorách
- výměnu zařizovacích předmětů
- výměnu keramických obkladů v koupelnách a v kuchyních
- oprava podlah v bytech a výměna podlahových krytin
- oprava omítek v bytech a ve společných prostorách domu
- výmalba společných prostor v domě a v jednotlivých bytech.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 300 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
01.08.2018 10:16 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Renáta Rárová Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
11.07.2018 16:26 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Kateřina Gemrotová Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
11.07.2018 08:08 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Kateřina Gemrotová Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1    

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková cena v Kč bez DPH (průzkumné práce, projektová dokumentace a inženýrská činnost) Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 80 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech od podpisu smlouvy (průzkumné práce, zpracování PD, inženýrská činnost, podání žádosti o stavební povolení, zpracování PD pro realizaci, doba vyhrazená pro předání a převzetí díla) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % nenastaveno detail kritéria
3. Hodinová sazba za výkon autorského dozoru v Kč bez DPH (viz čl. IV. odst. 7. závazného vzoru návrhu smlouvy) min. částka 300,00 Kč bez DPH/hod. Kč bez DPH/hod. nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % 300/- detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
VZ 71.18 Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF vz71_18_217_Pisemna_zprava_zad avatele.pdf 757.17 KB
Smlouva, její změny a dodatky
VZ 71.18 Smlouva o dílo agend.č. S/1166/2018/INV s wamp in, s.r.o. Dokument PDF SoD.pdf 173.33 KB
VZ 71.18 Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo agend.č. S/1166/2018/INV/1 s wamp in, s.r.o. Dokument PDF dodatek_1_ke_smlouve_.pdf 113.18 KB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
VZ 71.18 Informace o splnění VZ - skutečně uhrazené ceny za rok 2018 Dokument PDF vz71_18_Informace_splneni_VZ_2 018.pdf 706.69 KB
VZ 71.18 Informace o splnění veřejné zakázky Dokument PDF vz71_18_Informace_splneni_VZ_2 019.pdf 690.81 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 07.05.2019 ---
Oznámení o zahájení zadávacího řízení F02 uveřejněný 09.07.2018 09.07.2018
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 04.01.2019 04.01.2019

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00000819

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky