Veřejná zakázka: VZ 131.18 Zpracování projektové dokumentace „Oprava podlahy v jídelně a kuchyni ZŠ MUDr. Lukášové 29“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1096
Systémové číslo: P18V00000658
Evidenční číslo zadavatele: VZ 131.18
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-035260
Datum zahájení: 12.10.2018
Nabídku podat do: 22.11.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 131.18 Zpracování projektové dokumentace „Oprava podlahy v jídelně a kuchyni ZŠ MUDr. Lukášové 29“
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace (stupeň DPS) na „Oprava podlahy v jídelně a kuchyni ZŠ MUDr. Lukášové 29“. Jedná se o opravu podlahy v jídelně a v prostorách kuchyně. V jídelně dochází k deformaci podlahy z důvodu špatného podloží, je zde nutné provést sondy podloží, zda se zde nenachází materiály působící objemové změny. V prostorách kuchyně dochází k prosakování vlhkosti do prostor skladů v 1PP. Jedná se zřejmě o špatnou hydroizolaci ve vlhkém prostoru.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 206 611 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ovajih.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nabídková cena v Kč bez DPH (průzkumné práce, projektová dokumentace a inženýrská činnost) Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 80 % nenastaveno detail kritéria
2. Lhůta realizace v kalendářních dnech od účinnosti smlouvy (průzkumné práce, inženýrská činnost, zpracování PD pro realizaci, doba vyhrazená pro předání a převzetí díla) kalendářní dny nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % nenastaveno detail kritéria
3. Hodinová sazba za výkon autorského dozoru v Kč bez DPH (viz čl. IV. odst. 7. závazného vzoru návrhu smlouvy) min. částka 300,00 Kč bez DPH/hod. Kč bez DPH/hod. nižší je lepší - nákladové kritérium 10 % 300/- detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00001096

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky