Veřejná zakázka: VZ 115.19 „Dodávka sedacího nábytku v roce 2020-2021”

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1962
Systémové číslo: P19V00000700
Evidenční číslo zadavatele: VZ 115.19
Datum zahájení: 28.11.2019
Nabídku podat do: 17.12.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 115.19 „Dodávka sedacího nábytku v roce 2020-2021”
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu na administraci.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření rámcové kupní smlouvy na dva roky s jedním prodávajícím spočívající v zajištění dodávky sedacího nábytku podle potřeby zadavatele.
Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 této výzvy.
Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoli minimálním odběrem, zadavatel bude na základě rámcové kupní smlouvy objednávat konkrétně definovaný sedací nábytek vzhledem ke svým aktuálním a skutečným potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Dodávky budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne účinnosti smlouvy do vyčerpání finančního limitu do 330.000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2021 podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 330 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ostrava, městský obvod Ostrava-Jih
  • IČO: 00845451
  • Poštovní adresa:
    Horní 791/3
    700 30 Ostrava-Hrabůvka
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-012360

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
(https://zakazky.ovajih.cz) prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK nebo v listinné podobě na adresu zadavatele:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
(podrobněji viz přiložená Výzva, která je součástí Zadávací dokumentace)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
28.11.2019 15:37 výzva Radomíra Marenczoková VZ 115.19 Výzva k podání nabídky, včetně zadávacích podmínek    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
VZ 115.19 Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF VZ_115.19_Oznameni_rozhodnuti_ o_vyberu.pdf 701.11 KB
Smlouva, její změny a dodatky
VZ 115.19 Rámcová kupní smlouva Rámcová kupní smlouva S/0031/2020/OHS - Multised, spol. s r.o. Dokument PDF vz 115.19 Ramcova_kupni_smlouva_c._S_003 1_2020_OHS Multised, spol. s r.o.pdf 9.64 MB
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ
Informace o splnění VZ 115.19 Informace o splnění VZ Dokument PDF ..115_19__Informace_o_splneni_ VZ.pdf 814.00 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 31.01.2020 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ovajih.cz/vz00001962

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky